Wednesday, June 29, 2011

Look dad, I'm a cowboy! Mira papa, soy un vaquero!





  Hello everyone! it's been a long since the last time I uploaded something. I've been really busy with work and now I realize that living the life as a grown up is not fun at all! well not all, God has been blessing my life in ways that you can't imagine! My son is now 3 years old (wow), so for his birthday Brenda and I decided to spent a day in a different way! we are two city people who are trying to live the life in a small town so we decided to transform and became cowboys for a day!!! we did our best to look like cowboys and act like ones! but we did have a blast that day.
   After a couple of hours in the farm Andres asked us "where my cowboy boots?" I guess now he think he's a cowboy! well I think he is because the only thing that he said to us while he was riding the horse was "look dad, I'm a cowboy" Thank you God for the small things in life that sometimes as grown up we can't see!

  Hola a todos! ha pasado un tiempo desde la ultima vez que publique algo. He estado muy ocupado con mi trabajo y ahorita me estoy dando cuenta que la vida de un adulto no es nada divertida!! bueno no del todo, Dios me ha bendecido en formas que no podria imaginar! Mi hijo ya tiene 3 anos de edad (wow), asi que para su cumpleanos Brenda y yo decidimos hacer algo fuera de lo comun! nosotros somos dos personas de la ciudad que estan tratando de vivir la vida en un pueblo pequeno asi que decidimos transformarnos y ser vaqueros por un dia!!! hicimos lo que pudimos para lucir y actuar como vaqueros! pero al final la pasamos super.
  Despues de unas horas en la granja Andres nos pregunto "en donde estan mis botas de vaquero?" yo creo que se comio el cuento de que es un vaquero de verdad! bueno en realidad si creo que lo es porque lo unico que decia al montar el caballo era "mira papa, soy un vaquero" Gracias Dios por las pequenas cosas en la vida que muchas veces como adulto no las vemos!

No comments:

Post a Comment